summering av 2007

jag antar att jag borde göra en summering av året som gått, precis som alla andra. så här kommer den:

januari
pappa opereras och ligger tre veckor på sahlgrenska. jag och mamma får helt plötsligt ta hand om, varandra och alla saker som pappa alltid fixat.
denna månaden börjar oxå med en baksmälla som inte är av denna jord, en baksmälla efter en ångestfylld nyårsafton.

februari
pappa får äntligen komma hem efter en lång sjukhusvistelse och han firar sin födelsedag hemma.

mars
smilla fyller ett år.


april
jag och johanna börjar festa inför studenten.
älsklingen och jag börjar att prata och umgås igen efter ett uppehåll på fyra månader.
ebba fyller 3.
en aningen annorlunda påsk...

maj
många fester, mycket plugg och en jävligt rolig månad

juni
studenten, min födelsedag, jag tjänar pengar och allt är egentligen väldigt bra

juli
älsklingen och jag tar en tur till danmark och jag jobbar och sliter.
vi får en lägenhet på tureborg.

augusti
händer inte särskilt mycket

september
jag får en del timmar på fritids och Linus fyller 2

oktober
vi flytter ihop till vårat egna lilla "slott"
älsklingen fyller 21, oj vad tiden går.

november
jobb jobb och åter jobb.
syrran fyller 29 +

december
livet kunde inte vara bättre.


så man kan sammanfatta detta året med att det började väl inte på bästa sätt men förhoppningsvis så slutar det desto bättre.
image29

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!