sjukling

idag är det extremt synd om mig....har säkert fått något läbbigt virus....
jag kände mig sleten igår, men usch vad synd det är om mig idag, har ont i halsen och kroppen, fryser och är väldigt varm om vartannat, men det värsta av allt är rysningarna. det känns som att hela kroppen plötsligt ryser till.
jag som absolut inte har tid att vara sjuk, måste jobba och tjäna pengar.
hade tänkt göra den sista finischen på julklapparna också, men jag ska slappa lite i soffan och sen försöka ta mig ut för att göra färdigt det sista.
tackade t-o-m nej till jobb idag för jag kände mig inte direkt tip-top.
så nu har jag fått beklaga mig lite...

nu ska jag lägga mig och vila ( försöka sova)
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!