nobelmiddag och lussefirande

dagen till ära så har jag varit på nobelmiddag, och inte vilken nobelmiddag som helst utan fritids.
jättemysigt var det och alla hade fina små klänningar med massa glitter eller skjorta på sig.
till middag bjöds det på det lyxigaste som finns, köttfärssås och spagetti. och till efterrätt fick dom glass med strössel och chokladsås. mm gottigt =)
barnen var nöjda och glada och för min del var det så lyxigt det kan bli på en skola.
efter prisutdelning, nobeldans och glitter och glamour så åkte jag vidare till nästa festlighet, Linus lucifirande.
på vägen dit passade jag på att mellanlanda på blomsterlandet där jag köpte två julstjärnor, som jkag hoppas ska hålla sig i två veckor men man vet ju aldrig...

linus va så duktig och sjöng hela tiden nästan, även om han när han fick syn på mormor och mostre ropade ut det över hela salen "hejje tistin".
men vad mer kan man begära, blir varm i hjärtat bara v att tänka på dom underbara skruttungarna som man är så svag för.
deras önskan är min lag, oftast.


dags för sängen nu, ska upp tidigt och leka med linus imorn, passa honom hela dagen.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!