firmafest

dagen efter är alltid lika ångestladdad. även om gårdagen var superkul, jag skulle aldrig ha trott när jag gick på högstadiet att lärare kunde vara så himla roligas att festa med.
men det var nog en av de bättre festerna jag har varit på, god mat, bra underhållning och väldigt trevligt sällskap.
det enda negativa var att man var tvungen att kliva upp ur sängen dagen efter.
men det får allt gå, barnen fick kolla på film medans jag låg o halvslumra på en madrass på golvet, myspys!

och ikväll är det min sambos tur att vara påfirmafest så jag är aldeles ensamikväll, men lika skönt är väl kanske det. bara ligga o sova i siffan.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

läs gärna mitt inlägg om psykisk/fysisk sjukdom, vad är värst?

2007-12-05 @ 20:40:52
URL: http://awr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!