sommaren är slut...

så då.. då har man överlevt ännu en sommar även om denna sommar måste ha varit en bland de lugnaste...
inte särsilt mycket festnde har det varit men det har varit rätt skönt, jag fick min dos av fest på midsommar =)
jag har mest jobbat och jobbat det senaste men har ändå hunnirt med danmnark och lager 157 i sommar...

Om exakt sex veckor får vi lägenheten så då flyttar vi, Jippie  =)
har redan beställt soffa och köpt lite annat smått o gott.. blir nog en sväng till ikea lite senare igen efter att vi flyttat!

nej nu ska jag packa ihop mig och åka o hälsa på syster yster och barnen...

peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!