sol och krogen ikväll

en sväng till torp har jag redan hunnit med och solat en stund med, måste vara brun om man ska gå ut ikväll. känns som att det kommer bli en del folk ute idag.
men jag längtar så mycket ,ska bli så kul!
hade tänkt att hitta något nytt att ta på mig men som den shoppoholicer jag är har jag redan allt jag vill ha och de andra på torp va inget snyggt!
men men, en sommarklänning och nyinköpt skor får det bli iallafall.
nej nu ska jag försöka plugga lite till så man slipper att göra så mycket senare! ingen ide att skjuta upp saker och ting det är det jag har lärt mig de senaste veckorna..

aurevoir!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!