1 januari 2013

2013 ska bli mitt år! Året då jag efter 3,5 år börjar jobba. Året då jag får uppleva det jag strävat efter så länge..!

Ja jag har en del att se fram emot och gillar känslan av att inte veta vad som väntar. Gäller att göra det bästa av tiden vi har.

Igår firade vi in det nya året med våra grannar och några vänner till dem. Vi åt trerätters som vi hjälptes åt att laga och hade det väldigt mysigt! Barnen lekte och Vincent somnade vid 23 inne hos oss! Vid 12 skålade vi och tittade på fyrverkerier! Så idag var det en trött familj som tog sig ut på promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!