nappen...

Det här med nappen då...
I söndags sov Vincent hos mormor och morfar och var jätteledsen så då fick han nappen där.
natten därefter gick hyfsat hemma, men förrgår och igår, KATTASTROF!!!
igår på förskolan hade det inte heller funkat utan napp utan till slut hade dem gett honom den.

Igår var det Robins om tog striden. Jag valde att inte göra det av den enkla anledningen att jag hade gett med mig.

inatt vaknade han vid 1 och var ledsen och arg. Arg för att inget blev som han ville och ledsen för att nappen låg på förskolan. Mitt i natten var han påväg för att klä på sig och gå till fsk för att hämta hem nappen. Slutade med att vi gav upp, på 2 sekunder somnade Vincent när han väl fick nappen.
Att bli av med musse pigg och sälen var inget han brydde sig om, nåja får väl se det som ett test. han var kanske inte mogen?!


Hur har ni andra gjort med nappen? när och hur slutade era barn med napp?

Bild


Kommentarer
Postat av: Ida

Stå på er, det är en vecka eller två som är jobbiga men sen är den som bortglömd! Det är bara vilja ;)

2012-03-15 @ 19:57:15
Postat av: Kristin

Vi bestämde oss för att avvakta iom att förskolan inte var beredda på striden så blev det konstigt! Får sluta när han är ledig längre period antar jag... :)

2012-03-16 @ 14:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!