Provocerande?

Jag tycker det är en intressant diskussion det här med Genus.
Ja jag är lite skadad eftersom vi i skolan matas med detta varje dag. Dock har jag aldrig riktigt fattat grejen med kill/tjejfärger.
Rosa kan vara fint på pojkar och blått kan vara fint på flickor.
Jag asvkyr verkligen killkläder med massa seriefigurer på, som ska vara fräcka.
Så även tjejkläder med massa "nuttiga" saker på.

Häromdagen kom jag hem med denna underbara pyamas. Robin var mindre förtjust. Robins lillbror kommenterade den med "inte särskilt manlig kanske...".

Vad är det med killar och rädslan för rosa??



Kommentarer
Postat av: Malin

Den var ju jättefin!!!!! Antar att Vincent är superfin i den, såklart!!!! Pöss!

2011-02-27 @ 12:39:53
Postat av: Lisa

Visst var den söt och säkert fin på en söt pojk oxå men där går faktiskt min gräns oxå vad gällande pojk(/flick kläder, så Robin får min röst.. haha

2011-02-27 @ 18:19:13
Postat av: mya

ja, du vet vad jag tycker! rosa är en färg å blå likaså (alltså inget kön)!! :) Kan tänka mig att vincent är ursöt i sin fina pyjamas... å köp en rosa t-shirt till Robin. kram

2011-02-27 @ 19:15:13
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com
Postat av: kristin, Vincents mamma ♥

Han är jättefin i den!! somnade som en prins i sin pyamas :)

Maria: han har redan lila tshirt och en rosa skjorta... jag förstår inte skillnaden ;)

2011-02-27 @ 19:20:37
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: Ida

Underbar pyjamas Kristin! Heja dig :) ses snart nu när jag är ledig ?

2011-02-27 @ 19:54:08
Postat av: Johanna

Den va ju superfin! Love it!

2011-02-28 @ 00:08:11
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: mya

Ja men omg. vad är skillnaden? du får föra den diskussionen vidare tror jag ;)

2011-02-28 @ 16:14:43
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!