ullared och huggorm

De senaste dagarna har det hänt massor.

Igår var det Ullared för hela slanten. Startade hemifrån vid 7 och var åter hemma vid 20. Lagom tur ;)
Blev MASSOR till Vincent och en del presenter och julklappar. Till mig själv blev det en tröja iaf ;)
Det absolut bästa fyndet var skinnjacka till Vincent. Dock gillade han inte att prova den.


Häromdagen var vi ute och gick, lileman och jag. Tog med mig kameran för att passa på att få fina höstbilder.
Satte ner Vincent på marken under ett träd där solen sken. Kanon, tänkte jag!
Tittar upp och ser något stort svart som ligger i gräset.
En HUGGORM!!
Rycker upp Vincent och hoppar därifrån.
Den låg helt stilla men om Vincent hade sträckt ut armen hade han nästan kunnat ta på den.
Äckligt rädd blev jag iaf.

Nu ska jag däcka i soffan efter en dag med grinig son...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Uuusch va läskigt! Tur att du såg den så fort! :)

2010-10-15 @ 08:29:56
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!