dagen som gått...

Som sagt så började våran dag tiidigt.
Men Vincent höll minen och var pigg fram till 8 ungefär, då var det enligt honom dags för förmiddagslur.
Men nej vi höll ut till halv tio då däckade han i vagnen på väg till bilen.

Ute hos mamma sov han supergott i 1½ timma.
Lekte med kusinerna en stund, eller ja med vill jag inte påstå men Alvin och Vincent lekte iaf bredvid varandra.

Vid 5 var vi bjudna på avslutning på Linus dagis. Mys!
Efteråt fick jag hoppa på Linus studsmatta, men om jag skulle kissa ner mig så fick jag gå av sa Linus.
Vincent var trött och gnällig så även Alvin. Så grabbarna fick bada en stund ihop. Satt så fint i badkaret och slogs om leksakerna.
Tyvärr är Vincent inte så stadig ännu så han ramlade och slog i näsan. När jag skulle trösta passade han på att kissa på mig. Tack för den!
Fick låna tröja av Lisa och Vincent fick en pyamas av Alvin.

Bild från förra helgen när det var fint väder.

Vincent var hungrig och käkade en sko (som förövrigt är borta nu)

medan Robin tog en öl.


Kommentarer
Postat av: Kjartannikita

I like your website. Good job.

2011-11-29 @ 07:06:20
URL: http://kjartannikita.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!