måndag 25 januari

idag tog vi oss en lång sovmorgon.. ända till kl 10!! Vincent vaknade och var hungrig vid 6 imorse och då gick jag upp och la in tvätt i maskinen (oops måste visst plocka ur den och vika in i skåpen) och tog lite frukost.
sen somnade jag om..
vaknade vid halv 10 av att Vincent låg vaken och pratade i vaggan.
vid 12 började han bli trött och somnade, men direkt jag la ner honom vaknade han och så höll vi på en stund tills jag var helt slut och fick ta till knepet mat.

På bvc pratade hon om att ungefär när Vincent är 2 månader så kommer det att bildas mer mjölk men som inte är så tjock. Och pga det så blir det hormonförändringar i min kropp vilket leder till att man kan få humörsvängningar.
Jotack! det har märkts.. mitt humör är lika oförutsägbart som en 3åring. Under graviditeten mådde jag hur bra som helst och kände mig stabil. Dock kom väl allt på en gång efteråt istället.
Jaja, nu sover äntligen Vincent och jag borde göra massa måsten! Borde...

På Torsdag blir Vincent exakt 2 månader... För exakt 8 veckor sedan satt jag på ett rum på BB och funderade över vad jag hade gett mig in på... Äntligen sov lillkillen som fortfarande var utan namn och mamman fick vila upp sin ömma kropp.
Vad fort tiden går. Trodde aldrig att jag för 8 veckor sedan skulle stå ut med att fortsätta amma eller kunna hantera skriken och allra minst att den lille bebisen som drunknade i sina kläder skulle växa och bli så här stor!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Han är verkligen vrålfin =) Nästa gång jag har "egna studier" hör jag av mig. Vill ju träffas och höra hur det går =) Pöss

2010-01-25 @ 16:54:28
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!