premiär i spjälsängen!

Inatt är det premiär för Vincent i spjälsängen...
Jag bäddade sängen med nya lakan och fräckt spjälskydd i härlig limegrön fräg.. :)

Tänkte att ikväll får vi nog kämpa lite extra med läggningen iom helt ny säng. Men det gick lätt att lägga.
Jag la honom i sängen kvart i sju eftersom han nästan somnade vid flaskan. Men när jag la ner honom skrattade han bara åt mig.
Låg där och gjorde pruttljud med tungan och skrattade åt mamman som försökte mysa till det.
Lät honom ligga och gick då och då in för att stoppa in nappen och sa godnatt.
efter ca 20 minuter stoppade jag in nappen och strök honom försiktigt på kinden och då började ögonen gå ihop och efter ytterligare 5 min sov han.

När Robin kom hem vid 8 skulle han stoppa in nappen och hittade då Vincent liggandes på tvären och satt nästan fast... haha.. såg för roligt ut.
Som tur var vaknade han inte utan vi stoppade bara in nappen och smög ut.
Sötaste älskling!

Hoppas natten går lika bra =)

säng från IKEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!