högskolan i ett nötskal

lite snabb klagan här bara.
har inte ens tid att skriva på något annat än mitt arbetet.

Jag är så in i helvete trött just nu... börjar undra vad jag har gett mig in på!
NEJ inte Liten skrutt jag ångrar, utan studierna.
det sägs vara heltidsstudier men jag visste inte att heltid innebar dygnet runt ett par veckor i Varje kurs. Sen att man har råkat få världens sämste kursansvarige för andra gången gör väl inte att det känns lättare.

Det faktum att jag råkar vara höggravid (5veckor kvar) spelar säkert in på en viss del. Men ändå!!!
I måndags hämtade Robin mig vid halv sex i THN så vi hann förbi Babyproffsen, i Tisdags åkte jag hem från skolan vid åtta-tiden.
och i onsdags var jag hemma halv elva!!
Nämnde jag att jag har öppning på frititds tisdagar och torsdagar också vilket innebär uppstigning kl 5!!
änkte bara ge mig själv en klapp på axeln.
igår satt jag en hel dag och försökte skriva och ikväll har jag även suttit en stund. Man blir lite skadad av att skriva vetanskapligt, så kommer det en referens eller två så vet ni varför ;)

MEN idag har jag sakta men säkert återupptagit mitt liv som jag denna veckan tagit en paus ifrån. blev en sväng på stan, lunch med Therese och en fika med henne och Mickis. sååå underbart skönt!! ikväll har jag även träffat min sambo mer än för att sova, vi har nämligen kollat på tv OCH ätit ihop i mer än en halvtimma!

imorgon hade jag tänkt mig att plugga på förmiddagen och på kvällen blir det nog bio :)
nu ska jag nog passa på att njuta av det som är kvar på fredagen!! så TERVLIG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Ne, jag vet men gillade den ändå ;) Han har/hade haft den nästan exakt 2 år, köpte den 7/10 - 07 :P

2009-10-21 @ 21:09:17
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!