Äntligen November!!!

idag känner jag mig lite seg och sliten, är hemma från praktiken med foglossning och ryggont. Ryggen håller på att ta kol på mig, nu orkar jag inte mer! inget hjälper, varm dusch, massage eller vetekudde.
Antagligen en sträckning eller inflammation, egentligen spelar det ingen roll VAD det är, ont som satan gör det iaf.

Nu har vi gått in den månaden som jag aldrig trodde att jag skulle någonsin längta efter, den mörkaste på hela året. Det är även den månad jag hela tiden sagt att "aldrig någonsin ska jag ha barn i november".
Men ack vad fel man kan ha, det är ju tyvärr inget som går att planera. Men lika glad är jag för detta, tänk att snart kommer en liten skrutt ut till oss. Han/hon har ju varit med oss under så lång tid ända sedan den fredagen i slutet av mars då vi först fick veta, fram tills nu i vecka 37 med en livlig busunge som ibland mosar mina revben ;)
Ska bli sååå spännande att se vem denna lilla busunge egentligen är.

idag har jag funderat på att börja göra iordning mitt lilla "mini-scrap-projekt". Ett album med lite bilder från graviditeten och liknande där jag även ska skriva lite tankar och funderingar. Bättre sen än aldrig haha.

funderar även på att fortsätta packa lite i bb-väskan, iaf lillskrutts kläder och såna saker. Borde även skriva lite på mitt vfu-arbete.
Får se vad jag orkar med!
ska iaf betala lite tradera-vinster :) hoppas grejerna blir lika bra som på bilderna, lite scrapgrejer ;)

Kommentarer
Postat av: myamia

olalala så roligt . du måste fota grejerna sen å lägga upp. både det du gör och det du köpt. såg du det jag tipsade om???? att jag inte tänkte på tradera, det är ju skitsmart :)

sedan kan du testa papermaze, scrapduon, magdas scrapbooking, skaparlusten, scrapperiet, designat... ja det är lite olika butiker :) kram

2009-11-02 @ 19:53:49
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Hej! Hur är det, tråkigt att du har ont. Har du haft mycket jobbigt det sista? Spännande men lite köp från tradera, funderar själv lite på att köpa lite inför julkortmakeri :) Du får visa vad du köpt i ett linlägg sen. Hur har det gått annars på praktiken, har det funkat? Har inte ens kollat på examinationsuppgiften, uch måste också ta i den snart.



Ha det toppen-bra! kram Linnéa

2009-11-03 @ 17:22:27
URL: http://drommarochlycka.blogspot.com/
Postat av: Therese

Hej du :P

Det blir nog Ullered på söndag, skulle vi köpa något? :)

Puss

2009-11-04 @ 23:04:55
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Therese

Okej, men ja, hör av dig i såna fall :)

2009-11-05 @ 17:43:33
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!