söndag idag

idag har vi varit en sväng hos Robins mamma på middag som vanligt på söndagar.. haha.
passade även på att kika på hockeyn, Sverige vann ju!! woho!!
handlade lite på vägen hem så nu har jag ätit en macka och chokladpudding.. mm Gott!

imorn ska jag till praktiken och göra en observation, vet inte riktigt om vad men det löser sig nog.... eller?!
den här kursen är svår och kräver väldigt mycket engagemang, men jag ska nog klara av den också!
har en tanke på hur jag ska skriva i arbetet men vet inte om jag tänker rätt.. haha..

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på nip/tuck ett måste på söndagar!!

Kommentarer
Postat av: Cristian

I guess =)

2009-05-11 @ 15:56:40
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hm hur går det med bikinifiguren, piggelin och chokladpuddingsdiet, kanske jag oxå ska prova.

Min figur är som bortblåst och nu blev jag en valross/späckhuggare i stället men dom är ju oxå populära på stranden.......

2009-05-12 @ 11:03:13
Postat av: Tjoeen

Vad är nip/tuck för något?! har jag missat nått!! :p hehe

2009-05-13 @ 12:31:37
URL: http://tjoeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!