olyckligt eller klantigt....

idag borde jag vara effektiv. har ett gigantiskt skolarbete som skall in om två veckor. tänk så lång tid jag har på mig då..
inte..
Men har iaf börjat skriva, och känner att jag ett ungefär hur jag skall lägga upp det. Tror jag?!

igår var jag på praktiken för att göra en så kallad observation. Det går ut på att man skall titta på när eleverna gör något, i detta fall en estetisk verksamhet, och anteckna så mycket som möjligt av det man ser. låter kul?
I vilket fall som helst så höll 4-6 på med en kabaré som dom skulle visa för föräldrarna igår kväll. dom var grymt duktiga och jag fick verkligen chans att observera estetisk verksamehet då både dans, drama, musik och lite rim ingick i framträdandet.

precis innan jag skulle gå hem höll vi på att fixa iordning för kvällen, jag skulle bära bort ett bord och välta upp på ett annat för att få så mkt plats som möjligt. Precis när jag skall välta bordet tappar jag taget och bordet hamnar rätt på min fot. Först fattade jag inte varför den andra tjejen frågade hur det gick, jag hade inte ont nån stans men när jag lyfte upp bordet igen så pulserade det smärta i min högerfot.
- jodå det gick allt bra, ljög jag och haltade snabbt därifrån.
satte mig och vilade och låtsades som ingeting. smärtan gick över och jag glömde nästan bort det.

min fot idag..

Igår kväll när jag la mig i sängen kom jag åt foten och AJ vad ont det gjorde, kände på den och den var helt svullen och ett läckert blåmärke blir det nog, så nu hoppar jag runt med lindad fot och tycker synd om mig själv. haha...

Kommentarer
Postat av: Therese

Kristin då, det var väl klantigt att tappa bordet.. ;) Hoppas jag får vara med på fikat också, med dig och Mickis! ;)

Puss och kram

2009-05-14 @ 13:35:08
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din stackare! förstår inte hur du lyckas...krya på dig gumman =)

Det har inte gått av hoppas ja?! :S

kramar

2009-05-14 @ 19:05:56
Postat av: Malin

Stackars syster yster!! Drabbad av den övriga familjen Nilssons vanliga otur ;-) (typ min otur) KRAM!!

2009-05-14 @ 19:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!