svar på lite frågor!

imorse vaknade jag av att R ringde och väckte mig. minns ni vårt nya bredband? fiberkabeln som tog så lång tid att få på plats?
ja iaf det funkade inte när vi väl fick in det i lägnheten, så imorse skulle dom komma och titta på det. ja dom var här i 10 minuter ungefär. sen sa dom: nej vi hitttade inget fel, får kolla i källaren också.
så nu har vi fortfarande inget snabbt fiberbredband som funkar, suck och stön.
Men skall inte klaga idag skiner solen och jag skall snart träffa Therese som har lovat att hålla mig sällskap och hjälpa mig med en grej.
så länge skall jag svara på lite frågor från den här blogggaren.

1. Hur bor du?

i en tvåa på tureborg med min sambo

 

2. Vad är din favoritefterrätt?

hmm, måste nog vara efterrättspaj i alla de sorter


3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?

kunna bli osynlig eller flyga svårt val kanske en kombination?!

 

4. Hemmafest eller utgång?

både och?! beror på humör och folk..

 

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?

japp, börjat med detta nu, den som är i mp3n nu är En komikers uppväxt av Gardell


6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?

öhm, gör jag säkert varje månad men senast igår ramlade jag in på bussen till THN


7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?

nje, det vet jag inte. har vi tur kan det bli en lägenhet ;)


8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?

Katt.en ilsken sådan.

 

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?

Barn och fritid, förskoleinriktningen.


10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?

kunnat sjunga, vilken önskedröm :P


11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?

oj vilken svår fråga, det är blandat men får nog svara framåt


12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?

ingen anning, hon med mörkt brunt hår som är lite blyg av sig tror jag..minns inte namnet..


13. Har du gått på en blind-date nångång?

nej.


14. Har du eller har du haft ett smeknamn?

japp, niin, tittin, tistin, tin, tinen... men inte så mkt längre.

 

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?

Halo med beyonce


16. Pratar du i sömnen?

ja det händer.


17. Vad hade du helst velat få i present?

ett hus eller en större lägenhet

 

18. Är du ärlig när du bloggar?

ja, det som skrivs är ärligt men jag kanske utelämnar vissa saker


19. Har du vunnit pengar någongång?

oja, 25 kr på triss har jag allt vunnit på en och två gånger.. haha.'

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
minst två men inte fler än tre

Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: Tack så mycket :)

2009-03-25 @ 09:19:18
URL: http://ultrapid.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Det var det också :D

2009-03-25 @ 09:33:11
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Postat av: Elena

Kul att få veta lite mer om dig! (:

2009-03-25 @ 10:33:55
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Sofi

Roligt att du ville vara med =))

2009-03-25 @ 14:45:44
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha kan du inte posta ett paket till skåningen?! Fast ifs åker jag till u-a i morgon...så det behövs nog inte nu på ett tag...men gärna senare :p

2009-03-25 @ 18:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!