Natti Natti!!

nyss hemkommen från jobbet... även om det är tråkigt att jobba på kvällen så är det rätt skönt på ett sätt, lite lugnare och man har tid på ett annat sätt...
Robin är iväg någonstans så hoppas han kommer hem hel senare ikväll/natt. men det tror jag allt :)

igår var jag en sväng på torp för jag tänkte att när det ändå är dåligt väder kan man passa på.
Japp så tänkte även halva sveriges befolkning! var helt fullt med bilar, folk och gråtande ungar!
hade tänkt hitta en tunika, men orkade inte leta för det var bara massa folk ivägen hela tiden.. haha
Robin var snäll och hämtade mig på väg från jobbet och då passade vi på att shoppa ny telefon till mig :)
så nu ska det bli finfina bilder :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad blev det för telefon? :) Puss

2009-07-12 @ 18:02:33
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!