upplyftande shopping

efter en dag i skolan blir man rätt trött, därför ligger jag i soffan och slöar just nu..
det har varit en sjuk dag... väääldigt konstig...
finns en del att fundera över just nu känner jag....

var skönt med en "Thailatte" förut... haha... kändes skönt att prata av sig och se framåt mot ljusare tider...
sprang förbi Gina och lindex vilket resulterade i lite shopping, en tshirt och två eyeliner i frosa och grön.. coolt med färg :)

tänkte även visa vad jag klickade em häromdagen.. bara för att robin ville ha lite sommarkläder :P

nu ska jag hugga tänderna i en god bok, eller snarare en bok som måste läsas för skolan, om jag låtsas att den är bra kanske det känns lättare =)


sminkväska 99kr på H&M, tyckte den var så söt och sommrig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!