bygga IKEA

håller på att snickra IKEA möbler, det kommer bli fint.
jag byggde ihop bokyllorna igår så hjälpte Robin mig med dörrarna när han kom hem.. han sitter just nhu och pillar ihop resten av tv bänken kommer bli rätt fräck tror jag.

idag har jag jobbat på skolan, fick ha min gamla klass, det var faktiskt jättekul att omma tillbaka o barnen var glada att se mig. det som var lite synd var att man inte hann att prata så mkt med barnen men men.
Dom hade tydligen frågat efter deras gamla fröken =)

imorn är dagen fullbokad, först studiegruppen, sen ska jag klämma in en dejt med en tvättmaskinsgubbe och sen ska jag hämta linus på dagis.
så jag är rätt busy  busy...

tänkte passa på att slänga in en nygammal sång/video den är såå mysig, visste inte ens att den var med i shreek.


så nu får jag väl assistera min lilla handy man, om jag får ;)

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vill du vara barnvakt i helgen hemma hos oss?

Dagtid? Mat ingår, sambo får gärna medfölja....

Vi andra målar =)

2008-09-18 @ 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!