tjenixen!

jahapp, då var ännu en dag snart till ända.
idag har varit en grymt lång dag, började med en examination av vår VFU-reflektion i ca 3 timmar. under dessa timmar gjorde anja vår dag en aningen roligare =)

sedan gick vi iväg för att köpa mat, det var riktigt kallt, och för första gångnen på länge kände jag av min såkallade astma (eller icke existerande kondition).
när vi kom tillbaka så satt vi och jobbade med vårat grupparbete. under denna tid blev en hel del goa skratt.

när jag kom hem vid fem så åkte vi till torp och kikade på mini Pc/ netbooks som jag vill ha... får se vad eller om det blir nån..
*jag vill, jag vill'


kikade på typ en sån här, kanske inte blå men får se vad det kan bli....


nu ska jag snart hoppa i säng för jag öppnar fritids imorn 6.15 är jag på jobbet.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Hihi, då kommer jag också säkert få kommentarer för mina tänder sen, ser at dina är supersnygga där uppe i headern!:D



2008-10-30 @ 12:31:30
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Louise

Hejsan! Allt bra?

Kolla gärna in min blogg, och lämna gärna en kommentar om va du tyckte o.s.v. (:



Ha en fin dag!

2008-10-30 @ 14:41:35
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!