pärlplattor och skogen

idag har jag jobbat hela dagen på fritids, myys. började 6.15 imorse men hade itne så mycket barn förren vid 7 så innan det passade jag på att stryka lite pärlplattor. vid halv tio gick vi till skogen och grillade korv, efter ett tag blev det kallt, barnen gnällde så vi gick hem.

när jag var på väg hem från bussen så var jag så himla trött skulle egentligen bara lämna in in väska på lagning (igen), men gick förbi veromoda kom på dom hade clubdag idag... blev lite shopping ändå. Ett par jeans och en tjock lång polotröja.
som medlem fick man också en väska med massa grejer i, en "goodiebag". i den låg godis, bok, tidning och lite smått och gott.


när jag gick därifrån ville jag bara hem men har träffade massvis med människor som jag annars aldrig brukar träffa, min kusin och hennes mamma, elever, och liknande. hmm kul men skumt att man träffar alla på en och samma gång.

nu ska jag plugga lite till, laga mat och sen ikväll blir det träning, ki-box med Tess.

usch mitt hår luktar verkligen skogsbrand... men men har fått mycket frisk luft iaf. =)

pece out!

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: Tack så mycket (: Jag gillar din header.

2008-10-30 @ 17:47:38
URL: http://losan.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: ja, men:) Så du har druckit sånt?



Jag måst eockså plugga, tack för påminnelsen:) haha

2008-10-30 @ 17:58:26
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Kinee

faan va lycko :O! Vi får väl åka till gbg shopping nån dag söto!! <333



puss på dig hjärtat.

2008-10-30 @ 23:01:13
URL: http://kinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!