en vanlig dag i skolan...

herregud sikken dag det var igår!

på morgonen var jag ganska trött men kom iväg med bussen i tid och börjar se mig omkring efter min studiegrupp...
hmm... det är ingen av dem som är med på bussen?! what???
jag funderar, kollar schemat och funderar lite till. Men kommer inte på varför jag inte kan se en enda av de andra 4 som brukar åka buss.
skickar sms till T, hon svara inte! Den som säkert alltid svara på sms. shiiit!
aja får väl åka hem  igen om de nu skulle vara så att jag missat något, men väl i skolan hittar jag dom. Dom hade bara bestämt sig för att åka en tidigare buss, och jag var itne med när dom bestämde detta! vilken tur!

efter detta var det förvirring med salar och sånt som lärare brukar snurra till, så efter mkt om och men hamnadevi på en sex timmar lång föreläsning om barns läs och skriftspråk.
kan säga att det var rätt många andra saker som även diskuterades undxer denna föreläsning!
Jag verkligen älskar min studiegrupp för det finnns alltid någon man kan störa på en föreläsnig!


 Mikaela dricker mkt kaffe!


lite energi till lång föreläsning

man blir bara glad =)

så nu ska jag göra mig iordning ska ut och hälsa på en kompis men ska hämta bil på pappas jobb först, han är snäll och lånar ut!

peace out!

Kommentarer
Postat av: Caisa

nu blev jag jääätte sugen på kaffe! :P

2008-11-12 @ 19:22:27
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!