äntligen..

.. så är det färdigtapetserat hemma hos oss.
tänkte faktiskt lägga upp lite bilder, och självklart blir det ju mycket bättre i verkligeheten än på bild.

idag har jag jobbat och slitit, när vi äntligen hade kommit till ro hemma började kaoset på jobbet. dom skulle storstäda så vi fiock hålla på o flytta grejer mellan avdelnigarna.
men det var ju för att det var lov och lite barn.

tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på våran nyrenoverade lägenhet och lite annat smått och gott =)

 

FÖRE:                        efter vår ommålning

 
EFTER omtapetsering.                                    fondvägg


FÖRE                           EFTER                        FÖRE                           EFTER                    


Tapet sovrum


HALL EFTER


KÖKSFÖNSTER
  

SKRUTTUNGARNA med älskling



nu orkar jag inte skriva mer eller grejer mer menar jag egentligen... ska kika på tv med älsklingen min nu!

peace out!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint det blev!!

2008-02-20 @ 14:57:47
Postat av: Ina

Det ser ju jättemysigt ut! :)

2008-02-20 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!