fiberkabel och fika

idag vaknade jag tidigt av att massa bilar körde utanför fönstret, *pust och stånk*
"dom" ska in i alla lägenheter för att dra den j*a fiberkabeln ytterligare en gång. "dom" ,tror jag är uddevalla energi, har nämligen en gång förberett för indragning och en andra gång drog dom kabeln till hallen,och nu är det då dags för en tredje gång, in i vardagsrummet ska den tydligen.
får man fråga varför inte allt görs på en gång?? dumt tycker jag.

men idag ska jag inte vara hemma så slipper förhoppningsvis att se dom, ska ner på stan och fika med puff och soffi propp :P
och ikväll ska jag antagligen hem till syrran och sova där, för jag ska passa linus imorn när Lisa och malin åker till ullared. dom åker så tidigt så det ar lättast så. nu har dom jhu stoooort hus så att vi får plats :)

ska göra mig iordning nu.

först en bild från lund, tess och mila äter i lugn och ro, fullt pådrag precis bakom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!