onsdag 12/9

är lite trött och seg idag, ska jobba i eftermiddag också. men itne så många timmar som tur är, fast jag tycker att det är dom korta turerna som känns långa. när man bara väntar på att barnen ska bli hämtade.

passade ebba och smilla igår, ebba hade en jobbig dag sa hon. hon hade inte sovit på dagis och var trött, så när hon halkade på badrummsgolvet blev det itne mycket bättre, stackarn.
och smilla bara tjatar men ingen vet vad hon säger...

denna månaden kanske inte blir så dåligt betald som jag hade trott, är redan uppe i nästan 80 timmar och jag räknade ut att dem timmar jag har inbokade är 98 st :)
och fler blir det hoppas jag ska kanske försöka få en helg till denna månaden....

med mitt nya liv går det inget bra, har inte tagit massa promenader eller börjat träna än men det kommer hoppas jag. tog en morgonpromenad igår och insåg att det var skönt när man väl kom igång :)
och idag ska det bli en långpromenad....

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!