bekymmer och lösningar...

idag har varit en kul och intensiv dag. Har varit på skolan och jobbat med barnen, eftersom det var måndag var dom överaktiva och väldigt spralliga, men det funka.
har fått fler tider att jobba på fritids så det känns skönt, det jobbigaste är i början av en månad när allmenackan är helt tom utan några planer överhuvudtaget..

vi skulle jhu ha åkt till Ullared imorn men det blev inte av eftersom den första busssresan blev inställd och på den andra stog vi i kö och så frågade dom på fritids om jag kunde jobba imorn. funderade lite och hörde med Erika om  "ulla" hade hört av sig men ikke. så ja, jag kan jobba imorn. direkt efter jag sagt ja så ringer Erika och säger: jobba inte imorn vi har fått plats på bussen , det blir ullared ändå.
frågade om dom hittade någon annan vikarie men nej det gjorde dom inte så jaja får bli o tjäna pengar istället för att göra av med dom.
Men det blir en annan gång vi drar till ullared, kanske bättre vänta till efter vi flyttat in.

Har packat i helgen, inte mina grejer men Robins, övertalade honom o slänga en del saker =)
nu är det bara mitt kvar, SUCK!
inte kul o packa allt och rensa vad man vill ha kvar och inte ha kvar.Men det känns skönt när det är färdigt.
Idag ska jag tyvärr försöka få ihop en jobbansökan, vill inte. Hade helst velat jobba heltid på skolan där jag e nu...men men.....
usch jag är så seg efter träningen, men känns skönt i kroppen att ha gjort något och börjat komma igång med träning och fettförbränning :P


Peace out!!

Kommentarer
Postat av: carina

Du e duktig som tränar :p Jag har blivit en riktig latmask nu! Suck.
Kom du långt med grejerna igår?
Vi måste åka till Ullared någon gång, jag har ju aldrig varit där :)
Nu ska jag åka till stan och söka jobb, woho! Puss på gumman <3

2007-09-26 @ 11:48:53
URL: http://carinajeanett.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!