måndag 8/10

så då va det gjort, har flyttat alla grejor och oss själva till en tvåa på tureborg.
kan berätta att förutom vårat underbart vackra vardagsrum så trivs vi ganska bra... förutom viss hemlängtan så känns det rätt bra nu när man fått lite rutiner och provat på hur det känns.
kan väl inte direkt säga att det känns som hemma än men ändålite skönt o få greja med det man vill och så...
även om man saknar att kunna prata med mamma om vissa saker, även om jag hade jobbat sent så brukade mamma vara vaken och jag satt på sängkanten hos henne och pratade om våra dagar.
speciellt efter det att pappa var sjuk så känns det som att jag o mamma är ganska nära varann.

har fått ännu fler tider på fritids nu :) känns helt underbart skönt!
tackat nej till flera tider hos hemtjänsten bara för frititds.. men nu måste jag snart jobba minst en eller två helger, skit oxå...
behöver ob:n för att få höjt upp min lön och slippa panik över alla timmar.... men det brukar lösa sig.

nu ska jag gå och kolla till skruttlinus o se om han sover....
han e så himla charmig så man blir helt såld. man verkligen känner hur mycket man tycker om dom små när dom kommer och gosar in huvudet i halsen på en och myser så där gott!!
det är livskvalité det!!!!

peace out, från en glad och trött kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!