stora bekymmer i min lilla värld

tänkte passa på att blogga lite innan jag går och lägger mig efter en hård dag, varit igång sen klockan kvart i sju.
det är illa när man har så mycket att göra som jag har just nu.
har egentligen inte ens tid att sova.
det är väldigt mycket på gång i skolan, det märks att studenten närmar sig med stormsteg!

idag har jag:
*varit hela dagen i skolan
*gjort färdigt tre inlämningsupgifter
*gjort färdigt 1,5 min av 5  det informerande talet
*varit superstressad över allt som ska vara färdigt
*varit liiite onyttig
*samt nästan somnat vid datorn

underar hur det ska gå med vissa kurser, måste börja vara mer i skolan....
dessutom har jag gjort en dundertabbe, tackade ja till att jobba på fritids när jag inte ens har tid att sova, på grund av alla läxor. men vill ju hellre jobba med barnen än med de gamla.

och som sagt, det är tur att huvet sitter fast annars hade jag nog glömt bort det, kom på idag att jag för några dagar sen fick en tid hos tandläkaren kl halv åtta på morgonen, vilket är en väldigt okristlig tid att kräva att man ska komma till tandläkaren på.
måste därför ringa och ändra den, men minns inte vilken dag jag skulle dit.. oops

godnatt allihop och föresten glöm inte skriva en liten kommentar, intresant och vet om det finns några fans därute :P

image7
Aurevoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!