halka på krogen, japp det gjorde jag

ojoj, veckorna går allltför fort numera. vet inte hur jag ska hinna med allt som ska göras innan studenten.
gå ut skor, mössa och prova så allt sitter som gjutet.

alla läxor som ska lämnas in, pengar som ska tjänas och kläder som ska shoppa! det är mycket förberedelse för en sådan lite sak egentligen ;)
men det ska allt blikul oxå hoppas jag...
skulle pluggat hela veckan men har itne riktigt hunnit.

i onsdags var jag och johanna på Trägårn, det va kul faktiskt, efter johannas tio-poäng i baren så blev kvälen riktigt kul.
att jag dessutom gjorde en vurpa, eftersom det låg isbitar över halva golvet, det får man väl bjuda på.
johanna var på väg mot toaletten med mig i handen , plötsligt kände jag hur det blev halt och därefter glider jag på mina klackar längs golvet mot en soffa, tur att man itne la sig på rygg då hade jag legat med benen under en soffa på krogen. är inte det pinsamt så vet jag inte vad.
medans jag låg där såg jag att alla satt o kollade in min fina glidattack... pinsamt!
men snabb som jag va hoppade jag upp på benen och smet iväg till johanna, först när vi kom in på toa upptäckte jag vad som hänt, oh att jag ahde ont i armen eftersom jag antagligen slog i den i fallet.
när vi skulle gå därifrån tog jag en omväg eftersom alla verkligen hade sett min fina vurpa. HAHA
men kvällen slutade lyckligt iallafall...



nu ska jag försöka flumma ihop ett arbete till skolan :P


AUREVIOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!