husmålning

gud vad trött man kan vara.... var ute hos syrran vid huset, och målade nästan hela dagen igår.
åkte inte hem förren vid tioo när det blivit helt mörkt.



på morgonen klippte jag mig och sen var vi i trollhättan och kollade på nya skolan. den va verklkigen stor och jättefin.
va massa folk där  som gjorde reklam för diverse saker, facken, tandläkarförsäkring ,friskis m.m.
jag och mamma passade på att luncha i trolhättan och kolla på stan en snabbis innan vi skyndade oss ut till lisa för att börja måla.

efter ett tag så kom malin, pappa, martin och lenart, och till slut var det folk överallt som grejade, målade spackade och pilla med något.

imorse när jag vaknade hade jag så ont i huvet så jag trodde att det skulle spricka men efter några alvedon och ett varmt bad så rättade det till sig och jag är redo för ännu lite mer målande eller vad det nu blir idag....

Kommentarer
Postat av: Malin

japp lite mer målande blev det, jag handlade ju på maxi och kom hem 20.30 ca trött och hungrig.

PUSS

2008-08-22 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!