möhippan

Efter en hård helg väntar en nästan lika hård vecka!! Tanken var att jag i fredags skulle befunnit mig på mortens men efter att ha förberett Lisas möhippa, som gick av stapeln i lördags, hela fredagen så orkade jag inte att ta mig ur soffan.

På lördagen kidnappade vi Lisa och tog med henne på Spa på gullmarsstrand. Efter spa´t åkte vi in till Gustavsberg för att hon skulle få bada lite till. Livräddning stod på schemat. Egentligen skulle en kille hon jobbade med i simhallen för några år sedan ställt upp men han hoppade av i sista sekund, så lillasyster fick ställa upp. Som tur var hade jag en luftmadrass att flyta lite på för nån värme var det inte i vattnet.

Efter det fikade vi lite och Lisa fick fråga folk som gick förbi efter tips inför kommande äktenskap. Kul!
På kvällen blev det sexparty och middag, som avslutades med singstar. Jag är glad att så många kom och att alla gjorde allt för att göra dagen så bra som den blev!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Låter som en lyckad/rolig möhippa! Bra jobbat! =)

2011-05-30 @ 15:03:23
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!