BF -1

känns som att man väntat på denna dagen i all evighet!
idag är det 1 dag kvar till BF. förstår ni?? Kanske en dag kvar tills jag får se min lilla groda som sprattlat runt  därinne i 9 månader.
Nej ska jag vara ärlig så går jag nog över tiden, Robin gissade på 2 december, medan jag satsar på 28 november.
Vad tror ni??

Alla runt omkring frågar om jag bara går hemma och väntar nu, nej det gör jag inte. klart jag väntar men kan inte påstå att jag är sådär rastlös och försöker få dagarna bara attt gå. Just nu håller jag på med projekt "skriva-skol-arbeten" vilket inte är sådär jättefascinerande men det måste ju göras!

Igår plockade jag fram babysittern och fixade till den, frågade om inte Robin ville provligga men han sa att han inte ville (konstigt...).

ni ska få se vad fint iordning allt är, bara väntar på att få till den sista pusselbiten, men vi får se när Liten behagar sig anlända ;)

Update 13.20
varit hos barnmorskan nu och liten var fixerad, låg med huvudet neråt och jag hade gått ner 0.2 kg sen sist (hur man nu lyckas med det)...


"skötbordet", bilstolen, babysittern och vagnen med nya åkpåsen i...
(anledningen till att det är blått ♥ på skötbädden är för att det är ett tvåpack överdrag man köper och det blåa låg högst upp när jag fixade, finns rött med. Vi vet fortfarande inte vad som döljs inne i magen)

Kommentarer
Postat av: Therese

Roligt det ska bli! Längtar tills din skrutt kommer! :)

2009-11-23 @ 16:45:08
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Malin

E du säker på att du inte känner nåt ;-)????

2009-11-23 @ 16:58:55
Postat av: kristin

Malin: klart jag känner massa men inte tillräckligt ;)

2009-11-23 @ 17:52:41
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!