underbara grannar

nyss hemkommen från robins mamma, var där efter en kort shoppingtur på torp...
vi skulle egentligen åkt till Gbg och Ikea idag emn eftersom jag vaknade med ihållande huvudvärk avstod vi, och valde att förlust oss på torp istället.

Hos robins mamma åt vi gott och myste med Körslaget ochTeam Erik...heja heja...

precis när vi kom hem stod vi i hallen och undrade om vi kasnke glömt stänga av stereon ?? nej så var inte fallet, våra "älskade" grannar ovanför har nämligen fest.
först var det musik men nu tror jag dom övergått till att hoppa jenga eller vad det heter, eller så är det en flock elefanter däruppe som hoppar studsmatta.
jag hoppas bara att dom snart slutar för jag vill sova inatt...

nu har dom övergått till att yla ikapp med någon låt....

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du fick någon sömn inatt! Och det ska bli kul att ses idag :D

2009-01-25 @ 08:34:13
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: mikaela

Vad är det med högskoleelever och att vända på dygnet?? Ser att du också var uppe inatt... ses sen pöss

2009-01-25 @ 10:24:45
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!