Högskolan, snart ett minne blott...

Dagarna flyter på och just nu gäller det att hänga med i tempot. idag är första kvällen på länge jag känner att jag i lugn och ro kan sitta i soffan :)
Nu är SISTA föreläsningen på HV gjord, OMG på den! Jag börjar känna att det är dags att kastas ut i verkligheten på riktigt. Diskussionerna oss studenter emellan går kring jobb, c-uppsats och examensfesten. Helt overkligt att jag är här, 4 år efter att jag satt där i aulan och höll på att kissa ner mig av nervositet.
 
idag var vi i skolan och gjorde det sista på den här kursen, nu är det 15 hp kvar innan vi tar examen!
 
lite bilder från min tid på hv...
 



 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

en härlig känsla ju att kastas ut i det stora livet:) kram

Svar: härlig men läskig känsla!! ;-)
Kristin

2012-11-15 @ 07:22:26
URL: http://www.mrsmaddy.blogg.se
Postat av: Therese

Och när du börjar jobba kommer du ibland att sakna skolan! ;)

Svar: haha! ja det kommer jag verkligen göra!! :)
Kristin

2012-11-17 @ 15:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!