Ny stooor säng

Igår åkte vi en tur till IKEA för att äntligen köpa en ny säng till Vincent! Han har ju haft spjälsängen ända tills nu.

Vi hade bestämt oss för att satsa på en 90 säng eftersom vi vill kunna ligga bredvid och att även en vuxen ska kunna sova där. Vi har funderat hit och dit men till slut blev det en från Ikea iaf.

Vi knep den sista i Göteborg så vi hade tur. Idag har Robin och Vincent byggt ihop den medans jag var på jobbet. Så när jag kom hem fick jag en chock! Vad stor den var!!
Men vi får möblera om lite så blir det nog bra! Vi somnade gott både jag och Vincent så antar det var ett gott betyg ;-)
Vincent ser ut som ett litet frimärke i den stora sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!