Kloka, älskade barn

Vardagen gick rätt bra att komma igång med igår, imorse var det svårare! Slutade med att jag och Vincent blev arga på varandra och en gråtande sur Vincent blev satt i bilen mot sin vilja!

På väg från bilen till förskolan sa jag att jag inte ville vara arg, vill inte vara ovänner! Därefter frågade jag om jag kunde få en puss och kram för att liksom få det bekräftat..
"klart du får puss & kram mamma, inte ovänner och vara arga, bara vara glada och snälla" sa mitt kloka lilla barn, och gav mig en varm puss & kram!!!
Om mammahjärtat inte smält tidigare så gjorde det verkligen det då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!