hemmafix....

Efter gårdagen, som började skit milt uttryckt, men som avslutades desto bättre, är jag enormt sugen på att få Vincents rum färdigt!
Igår eftermiddag lämnade jag hemmet och åkte till IKEA. Vilken skön känsla att gå där utan ett barn som tycker det är tråkigt eller folk som trängs överallt!

Blev lite smått och gott, både till vincent och till resten av hushållet.
Idag har jag även beställt lite väggdekor som ska piffa upp hans numera vitmålade vägg!


fin väggdekor från Panduro

(dock var det svårt att få den att sitta men med lite pill...)



Kommentarer
Postat av: Emma

Tips: Tänkte medela att nu är dagens blogg igång igen hos mig.. tre vinnare lottas ut ikväll och du kan bli en av dom vinnarna.. ta chansen.. Sen har jag en massa skönhets och smink tips :)

2011-09-22 @ 11:40:16
URL: http://www.nattstad.se/emmahjorth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!