iPhone 4 i vitt :)

Igår fick jag sms om att mitt efterlängtade paket hade kommit.
Åkte hem och slet upp paketet. inuti låg ytterligare en låda....
Inuti den lådan låg min fiina VITA IPHONE 4.
Trodde aldrig jag skulle beställa en "fån" men när jag såg att dom äntligen släppt dom i vitt blev jag såld.
Dock behövdes det tydligen ett microsimkort, som inte skickade med.

Detta försöker Robin pilla med nu. Hittade en guide på nätet om hur man gör själv. Vill ju så gärna använda den :)
Antingen slutar det utan varken simkort eller telefon eller så blir det bra... återstår att se... Det funkade!! Woho!!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Världens bästa telefon! Surfar nästan aldrig på datorn längre, mycket lättare att sträcka sig efter fånen istället för starta datorn :)

2011-05-14 @ 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!