på väg från dagis

Hemma tidigt idag. Passar på att plugga nu så tror jag att vi tar oss en ledig dag imorn. Hoppas på fint väder kasnke kan bli en tur till Emaus eller nåt isåfall.

Under vår väg från bilen (från dagis) och hem igår mötte vi: en tant som Vincent "ginkade" till (och allt annat för den delen också).
3 hundar (vovve)
En farbror och en tant, även där vinkade vi. (Först var det "offa" sen "fabur")
Och självklart kastade vi sten i brunnen och åkte rutschkana.

NU ska jag gå bort och hämta busfröet! härlig promenad!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vill ni ha sällskap utav oss? Ludvig är frisk nu, jag är dock ganska snorig men känner att jag måste vara ute i friska luften för att ens orka med dagen och jag kan hålla mig på avstånd om det går för sig =) Fast däremot kan inte vi fören tre-tiden då Ludvig är på dagis till två.. Kanske blir sent..



Kram på er!

2011-03-30 @ 17:48:26
Postat av: Anonym

Tack Kristin! :D Go du e :)

2011-04-03 @ 20:59:48
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!