Långhelg...

Vilken helg vi har haft!!
I torsdags tog vi en promenad till snäckan, Fredag var vi bara ute, lördag bjöd på badväder så blev en dag på stranden och igår var vi på stan i Lysekil!
Robin var på Svensexa för Martin i lördags så jag hade fixat så att mamma och pappa skulle passa Linus och Alvin. Det var så himla varmt så vi åkte till stranden med alla barnen. Mys!!

Jag och Vincent sov hos min syster i Lysekil så igår på dagen åkte vi ner till stan och gick en liten promenad för stt sen äta lite lunch innan vi åkte hem.

Idag måste vi tyvärr till Torp för lite fix.


Man kan inte annat än älska martin för att han bjuder på sig själv!!
Se själva...


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Vinnaren av iphoneskalet är nu utsedd och har blivit mailad + länkad i inlägget ni anmälde er i :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna ett iphoneskal du får gärna vara med där också :) Klicka på länken här under för att komma till tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinn-valfritt-iphone4skal.html#comment

2011-06-06 @ 13:51:36
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!