ålder...

Insåg idag att jag imorn fyller 23.
Minns när Robin fyllde 23 , närmare till 25 än 20.
Känner mig ibland gammal som gatan, beror viserligen på vad för diskussioner som förs. Exempel på diskussion där jag känner mig gammal; vilken låt som spelas på krogen, eller vad som är inne när man är ute över lag.
När man börjar meningen med att säga; på min tid var det... Då kan jag konstatera att man antingen är gammal eller helt enkelt ute för lite...

Jag kan i vilket fall som helst konstatera att jag blivit ett år äldre och för första gången skulle jag vilja påstå ett år visare. Vincent har lärt mig mycket om mig själv och om omgivningen...

Nu ska jag ladda inför en fullspäckad dag, utbildning, träning och bvc. Och kanske lite tårta, vem vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!