slappardag blev städardag

Igår var en helt hysterisk dag. Därför har vi bara varit hemma och slappat idag.
Eller ja slappat vill jag inte påstå, jag har städat. Jag och mitt plåster (Vincent).
Han är extremt mammig just nu vilket komplicerar lämning på förskolan.
Men nu är det en dag kvar, sen har han semester! min semester väntar ytterligare en vecka och Robin har semester fom torsdag. (just nu sitter han och pillar med surfplattan, jag är inte riktigt kompis med den än.)

Imorn är vi iaf lediga, blir en sväng till Lisa och barnen antagligen. Och kanske en sväng till torp igen för att fixa lite till innan lördag.

Vincent var så trött imorse. Låg i våran säng och sa mamma mysa sängen. Jobbigt att säga nej då!

Vincent äter"dodutt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!