Ullaredstripp

Gårdagen spenderade vi på Ullared! Jag, min syster och hennes granne. Som faktiskt gjorde sin premiärtur till shoppingparadiset. Handlade en hel del bra grejer :) lite mutor inför kommande tågresa till Stockholm, presenter till Linus och Alvin, grejer till mig och massa prylar till Vincent. Det var en hel del folk som tyvärr hade tagit med sig barnen på en hel dags shopping, inte okej! Tyckte så synd om alla dessa barn som inte alls ville vara på Ullared, om ens för en timma. Nåja vi åt och hann denna gång med att kolla lite i affärerna utanför :) Så fick med mig ett par skor oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!