tisdagsfunderingar

Vincent sover gott i sin säng sen ett par timmar tillbaka och Robin jobbar över.
Idag är första dagen på länge som jag har tid att sitta i soffan och slösurfa!
Jag surfar runt och filosoferar.

Ett par tanklösa kommentarer som fladdrar runt, vänner som bekänt färg och syskonkärlek. Det är vad som rullar runt i huvudet. Låter tankarna fara och hoppas på att bli klokare. Jag har iaf gjort ett eget ställningstagande.

Imorn ska vi troligen ut och bada med familjen Gustafsson/Nilsson. Vincent längtar säger han.
På tal om att längta, efter denna helgen vill jag aldrig mer lämna bort honom!
Jag har längtat som en tok!!
Dock kommer han troligen vara hos min syster 24 Juli då vi ska på Roxette.

♥ Längtat ♥


Kommentarer
Postat av: mya

Sötnosen i finaste pyjamasen. Han är verkligen störtskön er Vincent. Tack för en supermysig dag idag. Hoppas vi ses snart igen! Kram



Å jag blev nyfiken på vad du filosoferade om såklart! ;)

kram

2011-07-17 @ 20:47:51
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!