1 dag kvar

Imorn är sista dagen med förberedelser inför min storasysters bröllop.
Eftersom jag och min andra syster skall vara tärnor är det en hel del fix.
Denna veckan har varit hektisk som aldrig förr. Började med att köra ihop sig totalt i måndags, men jag fixar ;)
Varje dag har det varit något som skall ordnas.
Igår gjordes de sista inköpen till outfiten iaf. Idag handlades förtäring åt oss tjejer. Och imorn, ja då är det 110% fix hela dagen.
Som tur är så har Vincent världens snällaste farbror som ställer upp och passar ett par timmar så jag kan hjälpa Lisa :)
Sen har jag och Malin en stunds fixande framför oss. Sen är det tidig morgon som gäller på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!