Bilder i olika former...

Jag börjar känna mig klar med mitt skolarbete..
Därför kom jag ut från "garderoben" idag. Gjorde ett besök hos mamma och pappa för att plugga lite till. Robin fick erbjudande om att åka till fjällen över dan.
Han behövde egentid och jag behövde plugga lite så det blev ju bra :)

Ikväll hamnade han på fest och jag njuter av att surfa runt och titta på film, ensam.
Ibland är det väldigt skönt att bara få vara... alldeles själv!!

Jag passar även på att gå igenom tonvis med gamla bilder.. ska framkalla en del tänkte jag..
Jag är kass på det...
Men igår satt vi upp till sent och gjorde en fotobok på nätet :)

På första bilden i mitten ser ni lyckan över att ha kommit på att man kan gå alldeles själv...



Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Vilken sötis :) & vilken supersnygg turkos jacka han har mittenbilden längst ner. me likey!

2011-01-30 @ 16:39:13
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!