måndag 3 januari 2011

Igår var vi ute hos mamma och firade en försenad julafton. Inte alls lika mysigt som på julafton men ja vi firade iaf.
Vincent fick finfina grejer, som vanligt :)
Jag passade på att pussa och krama på dem andra barnen. MYSIGT!

Idag ska jag sätta mig och plugga lite nu när Lillen sover.
Sen när han vaknar ska vi ut till Ida och Ludvig för lek.
Ska passa på att hämta min nya kamera på vägen oxå.

Måste även skicka in min ena uppgift som ska vara klar idag.
Har suttit och "rättat" den.

Jag har även passat på att rensa lite bland gamla kläder.
hittade en body i 62 och jämförde med 86 som Vincent har nu...


Kram och Hej!! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack, va gullig du är :)

2011-01-04 @ 21:39:08
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!