sjukling...

lilla älsklingen min!
Han vaknade nyss och var lite lessen, gick in och möttes av en mindre trevlig syn.
Kräk... Tror dock det beror på hans slemhosta den senaste veckan.
Igår på dagis var han hängig så han fick vara hemma idag, jag hade självstudier som det så fint heter.
Imorn blir det pappahäng i soffan.
Jag ska till skolan och bli lite lätt halshuggen. Hemtentan skall bedömmas.
undrar ni vad jag gör uppe? p-l-u-g-g

Nåja vi bytte grejer i säng och duschade av Lillen. Inget gnäll bara glada, trötta miner.
Mitt i allt drar han igång och leker med dockan. Bäddar i gåvagnen och gungar den fram och tillbaka, precis som mamma gör.♥

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!